Terjesztő váltás

Tisztelt Előfizetőnk!

Bizonyára értesült róla, hogy 2021. július 1-től a Magyar Posta beszünteti a napilapok kézbesítését, és az előfizetői díjak beszedését, így más kiadókhoz hasonlóan a Népszava kiadójának is új lapterjesztővel kell szerződést kötnie. Hónapok óta azon dolgozunk, hogy az átállás  önnek szinte észrevétlen legyen, de így is lesz néhány változás, amiről szeretnénk tájékoztatni és lesz olyan is, amihez a közreműködését kérjük.

Az, hogy mit kell tennie, attól függ, eddig hogyan fizetett elő a Népszavára.
 - Ha ön eddig a Népszava kiadójánál fizetett elő közvetlenül, akkor kizárólag az 1. pont vonatkozik önre (lényegében nem változik semmi).
 - Ha ön eddig a Magyar Postánál átutalással, bankkártyával, csekken vagy csoportos megbízással fizette az előfizetési díjat, akkor az 1. és a 2. pont vonatkozik önre.
 - Ha ön eddig a Magyar Postánál készpénzzel fizette az aktuális előfizetési díjat, akkor az 1. és a 2. ponton túl a 3. pontok is önre vonatkoznak.

Változások

 1. Előfordulhat, hogy új kézbesítő viszi ki önnek a Népszavát, és az is lehet, hogy más időpontban (reményeink szerint korábban) érkezik majd az újság. Néhány kivételes esetben előfordulhat, hogy az új lapterjesztő nem vállalja a kézbesítést egy-egy nehezen elérhető címre; ez esetben értesítjük, és közösen találunk megoldást.

 2. A Népszava előfizetésével kapcsolatos adatait és a már megfizetett díjat a Magyar Posta átadja nekünk, a Népszava kiadójának, és mi gondoskodunk arról, hogy megkapja az újságot, illetve találjunk az ön számára megfelelő előfizetési módot. Az előfizetési díjat júliustól – vagy amikor az előfizetése lejár –, közvetlenül nekünk, a Népszava kiadójának fizeti és értelemszerűen számlázni is mi fogunk. Ahhoz, hogy az átállás és az új kapcsolat zökkenőmentes legyen, kérjük, adja meg postai előfizetői azonosítóját és elérhetőségét honlapunk erre a célra létrehozott oldalán.
Adatait kizárólag az előfizetése teljesítése, a számlázás, illetve az ezekkel kapcsolatos kommunikáció céljára használjuk. Adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.

 3. Mivel a Magyar Posta a Népszava kézbesítésén kívül az előfizetési díjak beszedéséből is kiszáll, sajnos megszűnik a készpénzes díjfizetés lehetősége.
    3.1 Minden olyan előfizetőnket, aki eddig a Magyar Posta kézbesítőjénél egy hónapnál hosszabb időszakra készpénzzel rendezte az esedékes díjat ezentúl az előfizetése lejáratának hónapjában címzett levélben keressük meg, hogy készpénzkímélő, korszerűbb díjfizetési módot találjunk. Erre először 2021. június hónapban kerül majd sor.
    3.2 Azok, akik eddig a Magyar Posta kézbesítőjénél egyhavi időszakra készpénzzel fizettek elő, hátrányos helyzetbe kerülhetnek, mert előfordulhat, hogy július hónapra előfizetés nélkül maradnak. Ennek oka, hogy a Magyar Posta ugyan 2021. június 30-ig kézbesíti a Népszavát (és az az új lapterjesztési megállapodás már másnap, 2021. július 1-jével hatályba lép), az előfizetői díjak beszedését már május 21-én leállítja.

Azért, hogy ön ne maradjon Népszava nélkül, felkértük a Magyar Postát, hogy az említett, utolsó májusi díjbeszedés alkalmával legyen lehetőség kéthavi – júniusi és júliusi – díjat fizetni. A kéthavi díjfizetéssel Ön segíti a zökkenőmentes átállást. Ez egyszeri ajánlat, amelyet nem kötelező elfogadni. Amennyiben májusban mégis az eddig megszokott módon, csak egy hónapra (júniusra) kívánja előfizetni a lapot, természetesen ezt is megteheti és a július havi újságot előfizetheti a kiadónál is.

Tisztelt Előfizetőnk!

Amennyiben úgy kívánja, előfizetését megújíthatja az előfizetés oldalon, ahol a csekk, átutalás és bankkártya mellett, PayPal fizetési módot is választhat.
Kérdés esetén, munkatársaink segítenek Önnek a 06 1 477-9008, vagy 06 1 999-9508-as telefonszámon vagy a terjesztes@nepszava.hu e-mail címen.

Együttműködését köszöni
a XXI. század Média Kft., a Népszava kiadója
és a Népszava szerkesztősége